پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی-مدیر حوزه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان نظام دست بکار شده و درصدد کم رنگ نمودن حضور مردم در انتخابات هستند، ولی ملت انقلابی و ولایی نشان می‌دهد که ایمان و اعتقاد عمیقی به نظام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان با تاکید بر ضرورت حضور گسترده ملت ایران در انتخابات، گفت: دشمنان نظام دست بکار شده و درصدد کم رنگ نمودن حضور مردم در انتخابات هستند، ولی ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان استکبار خواهد زد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  مسئولان باید با ایجاد بستر مناسب، برای حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه سازی کنند.

وی افزود: دو شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» شعارهای اصلی مردم ایران در دوران انقلاب و پس از آن بود که نشان می‌ دهد ملت می‌خواهد مستقل باشد، در فضایی آزاد حرف خود را بزند و نظام مردم‌سالاری دینی بر پایه ارزش‌های اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: ملت ایران همچنان پس از گذشت 38سال از پیروزی انقلاب، روحیۀ انقلابی خود را حفظ کرده است و با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات به دشمنان انقلاب نشان می‌دهد که ایمان و اعتقاد عمیقی به نظام دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات گوناگون و در عرصه های مختلف این نظام اسلامی، همراه با اتحاد و انسجام ملی، سدّ محکم و نفوذناپذیری در برابر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید تلاش شود افرادی برای انتخاب شوند که بتوانند در حوزه‌هایی مانند توسعۀ شهری، زیباسازی شهر و روستا، و ... صاحب ‌نظر باشند.

حجت الاسلام علی بخشی، مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های آموزشی، پژوهشی، و ... طلاب این مدرسه ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha