جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این مطلب که فعالیت در مقابل وهابیت یک نوع جهاد است، گفتند: فعالیت های اسلامی و اهل بیتی(ع) اگرچه کم باشد، مهم است و باید انجام گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئول و مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، اظهار داشتند: فعالیت های شما را در عرصه بین الملل شنیده بوده و خوشحال شدیم و برای ما اسباب افتخار است و در آینده بسیار مؤثر و اثربخش خواهد بود.

ایشان ابراز داشتند: ادامه همکاری ها در عرصه بین الملل بسیار مهم بوده و باید با تلاش و کوشش این راه را بپیمایید؛ چراکه سبب عزت اسلام و تشیع خواهد بود.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: فعالیت های جامعه المصطفی برای دین، اسلام و تشیع بسیار چشمگیر بوده و تأثیر بالایی داشته است.

این استاد برجسته حوزه تصریح کردند: ما در گذشته در عرصه بین الملل فعالیت های مناسبی نداشته ایم؛ اما امروز کارهای مناسبی صورت پذیرفته و باید در عرصه های خارج از کشور نقش آفرین باشیم تا بتوانیم اسلام و تشیع را احیاء نموده و مؤثر باشیم.

معظم له با بیان این مطلب که این نوع فعالیت ها جهاد است، بیان داشتند: فعالیت های اسلامی و اهل بیتی(ع) اگرچه کم باشد، مهم است و باید انجام گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha