شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضا کاظم لو، در نشست پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان قزوین،

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، با تأکید بر وظیفه سنگین اساتید مدارس علمیه برای سوق دادن طلاب به امور پژوهشی و تحقیق، گفت: طلاب نیز باید در زمینه موضوعات پژوهشی بیشتر تلاش نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، پیش از ظهر امروز در نشست پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان قزوین، که با حضور معاونان پژوهشی مدارس و در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این نشست به منظور بررسی طرح های ارائه شده به مسابقه رشد برگزار شد تا نظرات معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران سطح استان قزوین در این زمینه استفاده شود.

وی به بهره گیری بیشتر طلاب حوزه های علمیه در زمینه های پژوهشی اشاره و گفت: طلاب باید در زمینه  موضوعات پژوهشی بیشتر تلاش نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با تأکید بر وظیفه سنگین اساتید مدارس علمیه برای سوق دادن طلاب به امور پژوهشی و تحقیق، گفت: اساتید مدارس علمیه باید طوری برنامه ریزی داشته باشند که  طلاب در زمینه مسائل تحقیقی و پژوهشی، به خوبی با هم رقابت داشته کنند.

خاطرنشان می شود که در پایان این جلسه، پنج طرح پژوهشی از دو مدرسه علمیه کوثر قزوین و مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، با موضوعاتی از قبیل ازدیاد طلاق در جامعه، تاثیر شبکه های مجازی بر رفتار زنان خانه دار، تاثیر تغذیه سالم و ...، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این طرح ها با رأی اکثریت اعضاء، مورد تصویب و به مسابقه علمی رشد ارائه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha