پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

حوزه/ یک استاد حوزه خواهران مازندران، گفت: شاخص ما در انتخابات باید فرمایشات رهبری بوده و دقت و تأمل در انتخاب فرد اصلح داشته و بدانیم پیروزی دشمن در اهداف خود، حاصل غفلت خودمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام منصوری در نشستی سیاسی با موضوع « انتخاب فرد اصلح با حضور حداکثری در انتخابات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (دام ظلّه العالی)» که با حضور طلاب و اساتید خواهر و در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران امام حسین(ع) شهرستان چالوس برگزار شد، اظهار داشت: جناح های مختلف سیاسی، جریان های مختلف کشوری، و گرایش های مختلف فکری، باید تمام همت خود را در مرحله اول، برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار ببندند.

وی افزود: جریان های سیاسی باید از فرصت انتخابات برای پیشرفت کشور استفاده کرده و این فرصت خوب برای کشور و نظام را به جنجال و آشوب نکشانند.

این استاد حوزه خواهران مازندران با بیان این که مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شود، گفت: احزاب سیاسی و مردم، باید به گو نه ای عمل کنند تا انتخابات وسیله ای برای ناامیدی و خنثی نمودن توطئه های شوم دشمنان مان شود و از این رو امیدواریم انتخابات امسال هم مانند سایر  انتخابات کشور، مایه عزت روز افزون اسلام شود.

حجت الاسلام منصوری در پایان سخنان خود تأکید کرد: شاخص ما در انتخابات باید فرمایشات رهبری بوده و دقت و تأمل در انتخاب فرد اصلح داشته و بدانیم پیروزی دشمن در اهداف خود، حاصل غفلت ماست؛ پس باید با هوشیاری، گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

انتهاي پيام313/48

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha