جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/محیط علمی و حوزوی مقدس جامعه الزهرا(س) باید از هرگونه تبلیغات له یا علیه نامزدها منزه بماند و هر نوع بحث و فعالیت جناحی و گروهی و طرفداری از یک نامزد خاص در محیط جامعه و همه جلساتی که به نام جامعه برگزار می‌شود مجاز نمی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن بیانیه انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین  سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا  به این شرح است:

باسمه تعالی

اعضای محترم خانواده بزرگ و پر افتخار جامعه الزهرا(س)

اساتید محترم، طلاب عزیز، مدیران، کارمندان و کارگران گرامی

سلام علیکم و رحمة الله

 ضمن تبریک اعیاد خجستۀ در پیش رو و آرزوی توفیق روز افزون برای یکایک شما عزیزان، یادآور می‌شوم که ما در آستانۀ یک امتحان بزرگ الهی و ملّی قرار گرفته‌ایم. آزمون مهم انتخابِ رئیسِ جمهوری اسلامی ایران و سکان دار مدیریت اجرائی کشور.

بی تردید شرکت در انتخابات ریاست جمهوری همچون دیگر صحنه‌های انجام وظیفه و اداء مسئولیت اجتماعی، تکلیفی اسلامی و ملی است که خدای مهربان به آن فرمان داده است.

إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أهْلِهَا            ۵۸/نساء

و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی; در وصیت نامه سیاسی خود می فرمایند:

وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات چه انتخاب رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخاب خبرگان ... در صحنه باشند. صحیفه نور

و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) می‌فرمایند: شرکت در انتخابات یک وظیفه است، قشرهای مختلف مردم کوشش کنند که امر انتخابات و مجلس را همیشه مهم بشمارند همچنانی که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است.

بنده به پیروی از امام بزرگوار و رهبری معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) ضمن حضور جدّی در صحنه انتخابات، همه عزیزان را به حضور حماسی و فعال و با نشاط در انجام این وظیفه الهی و ملی دعوت می‌کنم و با تأکید بر ضرورت این حضور دشمن شکن، نکات ذیل را یادآور می‌شوم:

۱- محیط علمی و حوزوی مقدس جامعه الزهرا(س) باید از هرگونه تبلیغات له یا علیه نامزدها منزه بماند و هر نوع بحث و فعالیت جناحی و گروهی و طرفداری از یک نامزد خاص در محیط جامعه و همه جلساتی که به نام جامعه برگزار می‌شود مجاز نمی باشد.

۲- هر فرد به صورت شخصی در چارچوب وظیفه شرعی و قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی می‌تواند فعالیت سیاسی و انتخاباتی داشته باشد و اشخاص در انتخاب افراد آزادند ولی هرگونه سوء استفاده از نام مبارک جامعه الزهرا(س) شایسته نیست.

۳- دعوت همگان به حضور حماسی و پرشور و دشمن شکن و وحدت آفرین و نیز تبیین شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح نظیر تعهد به اسلام ناب محمدی(ص) و تشیع علوی و فاطمی(س) و التزام به اندیشه‌های والای امام امت و رهبری معظم انقلاب(مد ظله العالی)  را وظیفه خود می دانیم و به دور از هرگونه نشان جناحی و گروهی در انجام این وظیفه، تلاش خواهیم کرد.

امیدوارم خدای مهربان که همواره پشتیبان این کشور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)  و انقلاب شکوهمند اسلامی آن بوده است، باز هم عنایتش دستگیر ملت بزرگ ایران شده و توفیق بهترین انتخاب و ادامه راه خونین کفنان عاشق و مخلصی که جان بر سر ایمان نهاده اند، یاری کند. ان‌شاءالله

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ     

سیّد محمود مدنی بجستانی  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha