چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه مردم از وضعیت اقتصادی راضی نیستند، گفت: منصب ریاست جمهوری دوران آزمون و خطا نیست و فردی که روی کار می‌آید باید با برنامه و به انجام آن‌ها التزام عملی داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: انتخاب فرد شایسته دو نکته اصلی است که همگان باید به آن‌ها توجه داشته باشند؛ چراکه پرشور بودن و مشارکت حداکثری مردم نشانه پایبندی آن‌ها به ارزش‌های اسلامی و انتخاب فرد شایسته نیز تعیین کننده تحولات آینده نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: منصب ریاست جمهوری دوران آزمون و خطا نیست و فردی که روی کار می‌آید باید با برنامه و به انجام آن‌ها التزام عملی داشته باشد و خلاف وعده ها و شعارهایی که می دهد، عمل نکند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، رکود، آمار بالای بیکاری و فقر را از مشکلات مردم خواند و تصریح کرد: مردم در ۳۸ سال گذشته نشان داده‌اند که با نگاه تیزبینانه به مسائل نگاه کرده و لازم است دقت بیشتری در انتخاب رئیس‌جمهور دوازدهم داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز، در ادامه مهم‌ترین شاخص رئیس‌جمهور را داشتن روحیه انقلابی عنوان و تصریح کرد: مردم ایران به دولتی نیاز دارند که رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، همگی انقلابی و در راه خدمت به مردم گام بردارند.

وی در پایان با اشاره به برنامه اصلی رئیس‌جمهور دولت دوازدهم، اظهارداشت: رئیس‌جمهور آینده از هر طیف و جناحی که باشد، لازم است که فعالیت‌های اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی و حمایت از بنگاه‌های تولیدی و زودبازده داخلی را افزایش داده و در مقابل تحریم‌های دشمنان ایستادگی کند تا دیگر لازم نباشد برای رفع آن‌ها با چندین سال از عمر دولت بعد را صرف مذاکره با دشمنی کرد که نتیجه آن از قبل مشخص است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha