پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کتاب «فقه، اخلاق و قانون در انتخابات»

حوزه/ مجموعه دیدگاه های آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیرامون انتخابات با عنوان «فقه، اخلاق و قانون در انتخابات» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، کتاب «فقه، اخلاق و قانون در انتخابات» مجموعه ای از دیدگاه های آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیرامون انتخابات، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه  کاشان منتشر شد.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان،  در رابطه با این اثر ارزشمند گفت: این کتاب که در 72 صفحه تهیه و تنظیم شده است در سه بخش به اصول فقه انتخابات، اخلاق انتخابات و قانون انتخابات پرداخته شده است.

جواد نخی، هدف از گردآوری این کتاب را آشنایی مردم با قانون انتخابات و انتخاب اصلح بیان کرد و افزود: این کتاب فرمایشات آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان  در خصوص انتخابات ریاست جمهوری است که  در سال های 96-86 در ضمن خطبه های نماز جمعه ایراد گردیده است.

دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در مقدمه این کتاب آورده است: با الهام از این مجموعه و نیز فرمایشات امام خمینی ره و مقام معظم رهبری و با شرکت آحاد ملت قهرمان ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که در 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود بار دیگر بتوانیم دشمنان نظام مقدس جمهوری را مایوس و در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال حماسه ای دیگر آفریده و بدینوسیله به وظیفه الهی و شرعی و سیاسی خود عمل نموده و ارواح طیبه شهدا را شاد و مسرور سازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha