جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 413786
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
کتاب اقتصاد مقاومتی ،تولید  و اشتغال

حوزه/ نویسنده کتاب اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به بیان بخش های مختلف این کتاب پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  کتاب اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ، به قلم حجت الاسلام حجت الله سروری در اول اردیبهشت رونمایی شد. این نویسنده درشناسنامه  فعالیتهای نویسندگی خود علاوه برآثار کتب تاریخی اجتماعی واخلاقی  در تبیین شعار سال در سالهای گذشته   از سوی مقام معظم رهبری ،کتابهای اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی ، دولت وملت همدلی وهمزبانی، اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل  واقتصاد مقاومتی تولید اشغال؛ به رشته تالیف در آورده است.

 کتاب اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال نیز که در اول اردیبهشت رونمایی شد نیز به ابعاد مختلف نظریه اقتصاد مقاومتی پرداخته است؛ این استاد حوزه در گفت وگو با خبرگزاری حوزه گفت : کتاب اقتصاد مقاومتی تولید ، اشتغال  در سه بخش براساس فرمایشات  مقام معظم رهبری تنظیم شده است.

نویسنده این کتاب تصریح کرد: بخش اول کتاب شامل اهمیت وراهبردهای اقتصاد مقاومتی است و بخش دوم نیز به موضوع تولید ملی و داخلی می پردازد و بخش سوم نیز شامل اشتغال ازدیدگاه قران وا هل بیت علیهم السلام است.

وی گفت: امیدوارم همه ی ما  برای شکوفایی اقتصادی کشور از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی داخلی بهره گرفته و دولتمردان  از همه ی نخبگان مهارتی که ایده‌های خوبی دارند به نحو شایسته ای استفاده کرده، و با توکل به خداوند کریم و توسل به اهل بیت عیهم السلام و رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه  مقام معظم رهبری همة ما توجه نموده و در تحقق و عملی کردن این فرمایشات از مدیران  لایق وکارآمد و همچنین نیروهای انقلابی ، دلسوز  ، باستعداد و وطن دوست استفاده نموده و برای سربلندی کشور عزیزمان همه احساس وظیفه نموده قدمی هر چند کوچک به سهم خود برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha