پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شمس مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد از رشد ۳۰ درصدی آثار ارسالی طلاب استان به دبیرخانه سومین دوره جشنواره علامه حلی، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به آثار رسیده به دبیرخانه سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی اشاره کرد و گفت: تعداد کل آثار رسیده به جشنواره 1039 اثر می باشد.

مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: از این تعداد 899 مقاله، تعداد 45 پایان نامه و 84 تحقیق پایانی و همچنین 11 کتاب به دبیرخانه این دوره از جشنواره استانی علامه حلی در یزد ارسال گردیده است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در این دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته با 30 درصد افزایش همراه بوده است، گفت: نکته ویژه در خصوص این آمار ، تعداد آثار ارسالی در بخش کتاب می باشد که در سال گذشته یک عنوان کتاب ارسال شد و امسال بحمدلله به 11 اثر افزایش یافته است.

مدرس حوزه علمیه یزد به کیفیت مناسب و بهتر آثار ارسالی در سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از جشنواره علاوه بر شرکت طلاب جوان در جشنواره ، نزدیک به 20درصد اساتید نیز از شرکت کنندگان در سومین دوره از جشنواره علامه حلی در یزد بودند که این حضور، خود باعث افزایش کیفیت آثار ارسالی به جشنواره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه مرحله ارزیابی اجمالی انجام گرفته است و آثار در مرحله ارزیابی تفصیلی قرار دارد که حدود 15 استاد در حال ارزیابی این آثار می باشند، خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که در گذشته صورت گرفته، تا روز 10 اردیبهشت ماه ارزیابی تفصیلی نیز به پایان خواهد رسید.

وی در پایان افزود: پس از اینکه آثار با انجام ارزیابی اولیه تفصیلی به دست ما رسید و آثاری بازهم نیاز به ارزیابی مجدد داشت از استاد دیگر درخواست خواهیم کرد تا این کار را انجام دهد تا حقی از فرد شرکت کننده در جشنواره ضایع نگردد و بتواند تلاش و ثمره کار خود را در جشنواره ببیند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha