جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد

حوزه / مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد ۱۰ اردیبهشت را آخرین مهلت ثبت نام مسابقات قرآن اعلام کرد و گفت: سال گذشته قریب به یک هزار نفر در دوره سی و نهم مسابقات قرآن یزد شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال افزایش ۲۰ درصدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام چهلمین دوره مسابقات  قرآن کریم، اظهار کرد: ثبت نام شرکت در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم از روز ۱۲ بهمن‌ماه سال ۹۵ به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد و تا ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسین زارع زاده با اعلام این که چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری طی ماه‌های اردیبهشت‌، خرداد و شهریورماه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و معارف قرآن کریم، همچنین همسرایی و همخوانی قرآن، اذان، دعا خوانی، آثار کوتاه رسانه ای و مقطع خوانی گروهی قرآن برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی quraniran.ir اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش رشته های این دوره از مسابقات و با توجه به شرکت قریب به هزار نفر در استان یزد در سی و نهمین دوره، پیش بینی می شود امسال افزایش ۲۰ درصدی شرکت کنندگان را داشته باشیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha