جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ امت اسلام امروز با همان چیزی به صلاح می رسد که روز اول رسید و اکنون نیز برای رسیدن به پیروزی و آزادی قدس و مسجدالاقصی و سرزمین معراج پیامبر همه باید به کتاب خدای متعال و سنت پیامبرش باز گردیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز معراج پیامبر اسلام(بنا بر یکی از روایات در این زمینه) اظهار امیدواری کرد مردم لبنان به آرزوی خود برسند و بر قانون انتخاباتی جدیدی بر اساس نسبیت کامل به توافق برسند تا این قانون مقدمه ای برای تحقق امنیت و ثبات در کشور باشد.

این جبهه ادامه داد: امت اسلام امروز با همان چیزی به صلاح می رسد که روز اول رسید و اکنون نیز برای رسیدن به پیروزی و آزادی قدس و مسجدالاقصی و سرزمین معراج پیامبر همه باید به کتاب خدای متعال و سنت پیامبرش صلی الله علیه و آله باز گردیم که تمسک به این دو موجب می شود شب امت همچون روز روشن شود و کسی گمراه نشود.

العمل الاسلامی تاکید کرد: امروز بر تمام مسلمانان واجب است برای معرفی اسلام حنیف و ارائه چهره پاک و نورانی اسلام و زدودن انحرافات از آن تلاش کنند تا کسی نتواند اسلام را به عنوان دین خشونت و جنایت در جهان معرفی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha