پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فضای مجازی

حوزه/ باید با برنامه ریزی بهتر ، مبلغین فعال درعرصه فضای مجازی را شناسایی و گروه های تبلیغی مقابله با فضای مجازی را راه اندازی کند چرا که متاسفانه هنوز هم برنامه مشخصی برای مقابله با آسیب های فضای مجازی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین غلام رضا شریفی ،در پنجمین جلسه هم اندیشی معاونان تبلیغ مدارس حوزه علمیه استان قم که در این معاونت در قم برگزار شد گفت:  طرح "بینات" یکی از برنامه هایی است که لازم است با قدرت بیشتری در مدارس علمیه صورت گیرد.

معاون تبلیغ  حوزه علمیه قم عنوان کرد: مسئله مهم بعدی فضای مجازی است؛ اما در این عرصه فعالیت جدی از سوی مبلغین صورت نگرفته  است، باید با برنامه ریزی بهتر مبلغین فعال درعرصه فضای مجازی را شناسایی و  گروه های تبلیغی مقابله با فضای مجازی را راه اندازی کرد چرا که متاسفانه هنوز هم برنامه مشخصی برای مقابله با آسیب های فضای مجازی وجود ندارد و خطرات و آسیب های این فضا جدی گرفته نشده است.

وی ابراز داشت: برنامه های بعدی این معاونت، طرح اربعین، مهدویت و همکاری با دفتر  مدارس علمیه برای تبلیغ در فضای های  تبلیغی است؛ ظرفیت های خوبی در عرصه تبلیغ در ادارات و مدارس وجود دارد که  شناسایی و برنامه ریزی برای حضور  فعال تر مبلغین وجود دارد؛ این امر می طلبد مبلغین حضور جدی دراین مراکز داشته باشند.  

حجت الاسلام و المسلمین شریفی درپایان گفت: در حال حاضر شاهد تفکرات انحرافی خاصی مانند تفکرات تکفیری  و فرقه هایی همچون زردشتی و وهابی در قم می باشیم، فعالیت آنها هم بسیار جدی است ما هم نباید از این مسائل غافل باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha