جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان به اینکه حکومت اسلامی به مدیران شجاع، جهادگر و انقلابی نیاز دارد گفت: سرپیچی از ولایت فقیه سرپیچی از فرمان خداست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی استان که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: دوران امامت آن امام همام با دوران حکومت خلفای ستمگر و حاکمان جور مصادف بود؛ به گونه ای که حاکمان ستمگر تدابیر خود را در عدم نشر آموزه های دینی و مکتب تشیع بکار می گرفتند.

وی با اشاره به اینکه از بین بردن روحیه دینی، ترویج بی بند و باری و تلاش برای گسترش فساد، از تداییر حاکمان ستمگر دوران امامت امام صادق(ع) ،امام موسی کاظم (ع) و...، بوده است، بیان داشت: دعوت مردم به بصیرت، روشنگری، حفظ روحیه اعتقادی، مقابله با فساد و ترویج احادیث و روایات اهل بیت(ع)، از جمله مهمترین وظایف اهل بیت معصوم(ع) بوده است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در زمان امامت امام صادق(ع) حکومت ستمگر سعی داشتند با نشر احادیث جعلی باورهای ضد دین را در جامعه نشر و گسترش دهند که با بصیرت و روشنگری اهل بیت(ع) و شیعیان این توطئه‌ها خنثی می شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه باید همواره یاد و خاطره شهدای روحانی و دانشجو که با انتخاب راهی والا، علاوه بر  خدمت در سنگر علم، در سنگر جهاد و شهادت نیز خوش درخشیدند، زنده نگاه داشته شود، گفت: شهدا با حرکت در مسیر ولایت، و گوش به فرمان رهبر خود بودن، عزت، آبرو، شرف و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف بواسطه نعمت ولایت و رهبری است افزود:باید با حرکت در این مسیر بر عزت و اقتدار روزافزون حکومت اسلامی بیافزاییم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه سرپیچی از ولایت سرپیچی از فرمان خداست، یادآور شد:باید مراقب باشیم لحظه ای از مسیر ولایت خارج نشویم و همواره دشمن شناس و بصیر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز جامعه اسلامی بیش از پیش به وجود مسئولان و مدیران انقلابی نیاز دارد افزود: نباید اجازه دهیم روحیه ایثار و شهادت و اعتقادات انقلابی و جهادی در جامعه کمرنگ شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه حکومت اسلامی به مدیران شجاع، جهادگر و انقلابی نیاز دارد بیان داشت:ایران اسلامی به مدیرانی نیاز دارد که شجاعانه در مقابل دشمن بیایستد و با بصیرت و دشمن شناسی در راستای مقابله با تهدیدات و برنامه های استکبار ایستادگی نماید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha