پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقاله نویسی -  نامه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام گفت: به منظور پاسداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، مسابقه « مقالات کوتاه » ویژه اساتید و طلاب مدارس استان برگزار می شود.

حجت الاسلام  علی اصغر بسطامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام  با اعلام این خبر اظهار داشت: آخرین مهلت شرکت طلاب و اساتید حوزه علمیه استان در مسابقه «مقالات کوتاه » ویژه اساتید و طلاب مدارس استان 10 اردیبهشت ماه می باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام به نحوه ارسال مقالات اشاره کرد و افزود: زمان برگزاری این علاقمندان می تواندد آثار خود به آدرس پست الکتونیک pajoheshilam@gmail.com  ارسال نمایند.

وی ادامه داد: برگزاری این نوع مسابقات، علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی  علمی در بین طلاب، همچنین آنان را به آشنایی و نوشتن مقالات مختلف علمی تشویق و ترغیب می کند.

حجت الاسلام بسطامی با بیان این که باید برنامه های هدفمندی را برای طلاب طراحی کرد، گفت: با وجود اینکه فضاهای مختلف و سرگرمی های متفاوتی در جامعه وجود دارد، ما نیز برای ایجاد فضای سالم و مؤثر برای طلاب نوجوان و جوان، تلاش کنیم و امیدوارم مسئولین مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، استان های محروم را در این زمینه بیشتر حمایت و تقویت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha