جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی عرب پور - امام جمعه موقت کرمان

حوزه/ امام جمعه موقت کرمان، گفت: پیامبر(ص) به عنوان یک الگوی نمونه، نه فقط برای مسلمان که برای تمام انسان ها، در همه اعصار از سوی خداوند، مطرح هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم(ص) که با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و جمعی از اقلیت های دینی و به میزبانی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: عید مبعث، بزرگترین نعمت الهی بر بندگان است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اهمیت و برکات روز مبعث برای همه انسان ها، گفت: به مناسبت این عید، ادیان مختلف در کنار هم حضور پیدا کردند.

وی با قدردانی از زحمات نهادها و دستگاه هایی که در برگزاری کنگره بین المللی پیامبر اعظم(ص) همکاری می کردند، گفت: حضور مدیر حوزه های علمیه کشور، دیگر مسئولان کشوری و استانی، علمای شیعه و سنی و نمایندگانی از اقلیت های مذهبی، در این کنگره بسیار مفید است و امیدواریم برای ایجاد وحدت و همدلی در جهان اسلام و همچنین میان مسلمانان و پیروان دیگر ادیان الهی مؤثر واقع شود.

حجت الاسلام عرب پور، در پایان سخنان خود، برگزاری چنین کنگره ها، نشست ها و مراسماتی را در جهت ترویج اخلاق نیکوی پیامبر(ص) به عنوان یک اسوه حسنه ضروری دانست و افزود: پیامبر(ص) به عنوان یک الگوی نمونه، نه فقط برای مسلمان که برای تمام انسان ها، در تمام اعصار از سوی خداوند، مطرح هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha