پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ به مناسبت عید مبعث، ویژه برنامه هایی در این خصوص با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) و اجرای گروه های تواشیح در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت مبعث نبی گرامی اسلام، ویژه برنامه هایی با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) در شب، صبح، عصر و شام عید مبعث در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: روز دوشنبه 96/2/4 مصادف با شب عید، ویژه برنامه ای با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی نژاد(امام جمعه اصفهان) و مداحی سید رضا تحویلدار در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

همچنین روز سه شنبه 96/2/5 صبح عید مبعث نیز ویژه برنامه هایی از ساعت 11 صبح با سخنرانی حجج الاسلام بخشی و نظری منفرد و مداحی سید رضا تحویلدار و با حضور گروه تواشیح رضوان در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است برنامه عصر عید مبعث نیز یک ساعت و نیم مانده به غروب با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده و مداحی علی رضایی و با حضور گروه تواشیح میعاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

پایان بخش ویژه برنامه های عید مبعث نیز روز سه شنبه، بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و با اجرای گروه تواشیح ولی عصر(عج) خواهد بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha