جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ رهبر انقلاب تاکید بر حضور حداکثری مردم دارند و تا کنون ملت ایران در موارد مختلف از انقلاب و نظام حمایت کرده اند و در این زمان حساس بار دیگر حضور حماسی خود را تکرار خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: اهمیت انتخابات و حضور مردم  را به خوبی می توان از بیانات امام راحل و رهبر انقلاب فهمید؛ رهبر انقلاب تاکید بر حضور حداکثری مردم دارند و تا کنون ملت ایران در موارد مختلف از انقلاب و نظام حمایت کرده اند و در این زمان حساس بار دیگر حضور حماسی خود را تکرار خواهند کرد.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز داشت: همیشه مردم  برای انقلاب وارد صحنه شده اند و هیچگاه نظام و انقلاب را تنها نگذاشته اند؛ انتخابات این دوره از حساسیت خاصی در سطح منطقه و بین الملل برخوردار است؛ حضور حداکثری می تواند اقتدار کشور را افزایش دهد.

استاد حوزه عنوان کرد: حضور مردم وظیفه ملی است و با شرکت خود انتخابات بزرگتری را رقم خواهند زد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند  کوبید.

وی  با بیان این که مردم با چشمان باز فرد اصلح را انتخاب کنند ابراز داشت: رئیس جمهور و نماینده ایده آل، کسی است که اخلاق مدار، اسلام شناس، مطیع ولایت فقیه، کار بلد، مدیری توانا، تکیه بر توان جوانان  و اعتماد بر آنها کند باشد..

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha