جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتاب جمکران

حوزه/ کتاب سه جلدی «تاریخ پیامبر اسلام» در آستانه مبعث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) برای هفتمین بار به همت انتشارات کتاب جمکران چاپ شد و در دسترس علاقمندان قرار گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، کتاب سه جلدی «تاریخ پیامبر اسلام» در آستانه مبعث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) برای هفتمین بار به همت انتشارات کتاب جمکران چاپ شد و در دسترس علاقمندان قرار گفت.

این کتاب توسط  استاد عباس صفایی حائری(ره) تالیف شده و با شواهد مستند، تاریخ زندگی و مجاهدات پیامبر اسلام را بررسی و تحلیل کرده و ضمن معرفی پیامبر اسلام، برخورد و تعامل او را با مخالفان و موضع گیری های آن حضرت را در برابر منافقان و مشرکان را ترسیم کرده است.

نویسنده همچنین به تاریخ امام علی علیه السلام اشاراتی دارد. جلد یکم و دوم این کتاب، به تاریخ و شخصیت پیامبر اسلام پرداخته است.

جلد سوم به مجاهدات پیامبر با مشرکان و یهود و منافقان اختصاص یافته و نویسنده در آن به تشریح غزوات بدر، احد، احزاب، حنین، و … پرداخته و به تفصیل زمینه های این غزوات را شرح داده است.

صلح حدیبیه، فدک و پاسخ گویی به چند پرسش درباره آن، مباهله و پیدایش نفاق در جامعه مسلمانان و نیز رویدادهای اواخر عمر شریف پیامبر صلی الله علیه و آله از دیگر موضوعاتی است که نویسنده به صورت مفصل به آنها پرداخته است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به کتابفروشی های واقع در مسجد مقدس جمکران و فروشگاه های پاتوق کتاب در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha