جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس

حوزه/ شور و شعور انتخاباتی مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بیشتر شده و به دنبال این مسئله می باشند که با تیز بینی و بصیرت خاصی کاندیدای اصلح را برگزینند.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: انتخابات روز جمعه از حساس ترین مسائل کشور است و سرنوشت بسیاری از موضوعات در گرو این انتخابات است.

معاون جامعه مدرسین افزود: شور و شعور انتخاباتی مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بیشتر شده و به دنبال این مسئله می باشند که با تیز بینی و بصیرت خاصی کاندیدای اصلح را برگزینند.

وی ابراز داشت: مردم در این انتخابات، رسالت سنگینی در گزینش فرد اصلح دارند، اگر به درستی وظیفه خود را انجام دهند، تحقیق و جستجو کنند، می توانند با انتخاب بهترین شخص در پُست ریاست جمهوری، به سلامت، امنیت، پیشرفت جامعه، کشور و نظام کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی عنوان کرد: باید مردم بدانند کشور در چه شرایطی قرار دارد؛ دشمنان در حال طراحی چه برنامه هایی علیه کشور و انقلاب می باشند؛ بنابراین اگر حضور حماسی همراه با شعور، عقلانیت و درایت باشد، قطعا دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

معاون جامعه مدرسین اظهار داشت: دشمن با ایجاد اختلاف، تنش، دامن زدن به تفرقه قومی و مذهبی، مشکلات در عرصه تولید، اشتغال و بسیار از برنامه ها به دنبال از بین بردن  استقلال، عزت انقلاب و نظام است؛ اینها مواردی است که لازم است مردم توجه داشته باشند تا کسی در جایگاه ریاست جمهوری قرارگیرد که بتواند با دشمنان جهاد کند.

وی با بیان اینکه انتخاب با بصیرت مایه عزت اسلام، ایران و انقلاب و خوشحالی رهبر انقلاب و شهداء خواهد شد، اظهار داشت: مردم کسی را برگزینند که مدافع ارزش های دینی، اسلامی، دارای روحیه انقلابی و استکبار ستیزی  باشد و بتواند مشکلات  اقتصادی، تولید و زمینه ازدواج جوانان را فراهم کند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha