پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 414068
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
 قرآن مجید

حوزه/مدرسه حبیب الهدا و مرکز حفظ قرآن در گامبیا، اقدام به توزیع ۴۰هزار نسخه قرآن مجید میان مدارس عربی، امامان جماعت، مساجد و اشخاص در غرب آفریقا کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از allafrica، مدرسه حبیب الهدا و مرکز حفظ قرآن مجید در کشور آفریقایی گامبیا با پشتیبانی سازمان بین المللی حفظ قرآن در لیگ جهان اسلام به تازگی اقدام به توزیع 40 هزار نسخه قرآن مجید میان مدارس عربی، امامان جماعت، مساجد و اشخاص در غرب آفریقا کرده است.

سارکو نجی مالک و بنیانگذار این مدرسه بر اهمیت کمک مالی و حمایت از آموزش و یادگیری تعالیم اسلامی به منظور ایجاد توسعه پایدار در آفریقا تاکید کرد.

وی از اهداکنندگان نسخ قرآنی برای تقویت آموزش اسلامی در منطقه تشکر کرده، خواستار تلاش همگانی برای ترویج ارزش‌های اخلاقی با تکیه بر قرآن مجید، در میان کودکان شد.

فاطمه جاب رئیس منطقه جوکادا در گامبیا نیز سخاوت اهداکنندگان را تحسین کرده و توزیع قرآن مجید در این منطقه را شیوه مناسبی برای تقویت تعالیم دینی دانست.

یکی از عالمان دینی گامبیا نیز با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های این مرکز در ترویج دین و یادگیری تعالیم قرآن مجید در میان کودکان، از والدین کودکان خواست مسئولیت‌شان را در قبال تربیت اسلامی فرزندان‌شان انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha