پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی از راه اندازی «مدرسه علمیه جامع شهر ایلام» در آینده خبر داد و گفت: با احداث این مرکز، هم مشکلات کمبود فضای آموزشی طلاب حل گردد و هم زمینه مناسبی برای تاسیس نمایندگی جامعة المصطفی(ص) در استان فراهم می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه ایلام با اشاره به دستاوردهای جلسه اخیر نماینده ولی فقیه و مسئولان حوزه استان با مدیر حوزه های علمیه کشور، گفت: پیگیری روند احداث مدرسه علمیه جامع شهر ایلام از موضاعات مطرح شده در این جلسه بود و امیدواریم با احداث این مرکز، هم مشکلات کمبود فضای آموزشی طلاب استان حل گردد و هم زمینه مناسبی برای تاسیس نمایندگی جامعة المصطفی (ص) در استان فراهم آید.

وی در ادامه، پیگیری اموری چون خرید ساختمان مدرسه سرابله، ساخت مجتمع فرهنگی و رفاهی حوزه مهران، خرید استاد سرای مدرسه علمیه دره شهر، برگزاری مراسم روز استاد و تقدیر از طلاب ممتاز، اجرای طرح «اندیشه ولایت» در تابستان 1396، بازدید از مدارس علمیه شهرستان ها، و ... را از برنامه های دارای اولویت حوزه علمیه استان ایلام بر شمرد.

مدیر حوزه علمیه ایلام  به دیگر برنامه های حوزه استان اشاره کرد و افزود: برگزاری المپیاد علمی طلاب، پیگیری امور دانش آموختگان، خرید نرم افزار برآورد هزینه های عمرانی، هماهنگی برگزاری دوره های ادیان و مذاهب و شیعه شناسی، پیگیری مسأله حد ترخص شهر ایلام از دفتر مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های اولویت دار مدیریت حوزه استان می باشد

بر پایه این گزارش، در این جلسه معاونان حوزه علمیه استان ایلام نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معونت مربوطه را ارائه دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha