جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوری

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان باید به‌ دوراز هرگونه سیاه نمایی، به معرفی خود و بیان برنامه و اهدافشان بپردازند.

حجت‌الاسلام رضا نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از توهین و تخریب‌ها از اصلی‌ترین ملاک‌های گزینش انتخاب فرد اصلح است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر در فضای مجازی نیز خودداری کنند، افزود: در برخی از موارد طرفداران کاندیداهای انتخاباتی با تخریب و توهین یکدیگر فضای مجازی را مسموم می‌کنند.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد:  نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان باید به‌ دوراز هرگونه سیاه نمایی به معرفی خود و بیان برنامه و اهدافشان بپردازند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی با تأکید بر برخورد با تخلفات فضای مجازی از سوی طرفداران و خود نامزدهای انتخاباتی گفت: فضای مجازی رصد شده و تخلفات شناسایی می‌شوند که تمام تخلفات در ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان بررسی می‌شود.

وی تأکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از مسائلی است است که بارها از طرف مقام‌ معظم رهبری و مسئولان نظام مورد تأکید قرار گرفته است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: انتخابات دارای دو مرحله است؛ مرحله پیش از انتخابات و دیگری مرحله پس از انتخابات که هردوی این مراحل باید در کمال اخلاق‌مداری طی شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha