پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 414087
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
بانوان

حوزه/ نشست اخلاقی با موضوع «تحکیم خانواده» در مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول(ص) نورآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام اکبری، صبح امروز در نشست اخلاقی با موضوع «تحکیم خانواده»، در مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول(ص) نورآباد با اشاره به اینکه مبلغان مروج آموزهای دینی و معارف اهل بیت (ع) هستند، گفت: مبلغان باید از هر فرصتی برای اشاعه دین و فرهنگ در جامعه بهره گیرند.

وی با بیان اینکه مبلغان باید در محورهای تبلیغی خود اصول و معارف تحکیم خانواده را براساس آیات و روایات مطرح کنند، افزود: تبیین، تبلیغ و گسترش معارف اخلاقی از نیازهای ضروری جامعه به ویژه خانواده ها است.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: مبلغان باید آیات و روایات قرآنی حول محور تحکیم خانواده را در جامعه تبیین کنند تا آسیب های اجتماعی کمرنگ شود.

یرگزاری کلاس اخلاق عمومی در مدرسه الزهرا (س) پلدختر

حجت الاسلام احمدیان از اساتید حوزه صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های اخلاق با موضوعات عمومی، نیاز ضروری طلاب است، گفت: تحصیل در حوزه فرصتی برای طلاب فراهم آورده که به تهذیب نفس بپردازند و رسالت تبلیغی خود را انجام دهند

وی با اشاره به اینکه طلاب باید با انگیزه و اخلاص الهی در جهت کسب تهذیب نفس و دانش حوزوی همت داشته باشند، خاطر نشان کرد:اگر طلاب به سلاح تهذیب و علم مجهز باشند، اثرگذاری تبلیغ ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha