جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر این که انتخابات ایران، تجلی وحدت اسلامی است، گفت: همه مردم اعم از شیعه و سنی با حضور در پای صندوق های رأی، وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه، در نشست تخصصی ائمه جمعه شیعه و سنی کردستان، در محل کتابخانه امام خامنه ای سنندج، با بیان این که علما نقش اساسی در ایجاد و دوام وحدت در جهان اسلام دارند، گفت: نشست ائمه جمعه فرصت مغتنمی است که مباحت روز جهان اسلام و به ویژه حماسه ملی انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، انتخابات جمهوری اسلامی را نماد مردم سالاری دینی خواند و تصریح کرد: مردم با شرکت پرشور در انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می زنند.

وی، رقابت های انتخاباتی را صحنه نمایش دموکراسی در ایران دانست و با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، افزود: دشمنان با توطئه و تهدید سعی دارند تا از حضور ملت انقلابی در صحنه انتخابات بکاهند، اما مردم به نظام اعتقاد دارند و همواره دشمن را مایوس می کنند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که مسئولین در نظام جمهوری اسلامی با رأی مردم انتخاب می شوند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب رئیس جمهور اصلح، انقلابی، ولایت مدار، دلسوز و عدم وابسته به غرب، بسیار حایز اهمیت است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه مستضعفان و مظلومان جهان خواند و گفت: در میان کشورهای اسلامی تنها ایران است که ابرقدرت های  جهان در مقابل آن سرتسلیمفرود آورده اند،  لذا دشمنان برای از هم گسستن این شاکله تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با تاکید بر این که انتخابات ایران، تجلی وحدت اسلامی است، اظهار کرد: همه مردم اعم از شیعه و سنی با حضور در پای صندوق های رأی، وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha