سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ یادواره شهدای مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام قم باحضور طلاب بسیجی و دیگر اقشار انقلابی و ولایت مدار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، سخنران این محفل نورانی یکی از مهم ترین  ویژگی های شهدای روحانی را عالم توام با عمل بودن دانست و آمارقریب به 5000شهید روحانی را بیانگر و سند این موضوع دانست .

فرمانده تیپ مستقل83 امام جعفر  صادق (ع) اخلاص و انجام تکلیف ،توصیه به دفاع از ارزش ها و پیروی بی چون و چرا از ولایت فقیه را از محورهای اصلی وصیت نامه شهدا معرفی کرد و رسالت  بازماندگان شهدا در تحقق  سفارشات این به حق پیوستگان راخطیر دانست.

وی در پاسخ به این شبهه که می گویند مجالس شهدا را به مسایل سیاسی آلوده نکنید گفت : قاتلین اصلی شهدا غیر از آمریکا و ایادی آمریکا چه کسی هستند؟مگر می شود از شهدا گفت، ولی از قاتلین شهدا حرفی نزد ؟چگونه می شود از شهدا گفت، اما از جنایات وخیانت های قاتلین شهدا نگفت .

حجت الاسلام  والمسلمین طیبی فر در ادامه با اشاره به جمله ای از حسنین هیکل که می گوید:"من نمی دانم ولایت فقیه چیست، اما این را می دانم که ایران تا به حال دو مرتبه به سواحل مدیترانه رسیده است که مرتبه ی اول در زمان هخامنشیان با لشکر کشی و یک مرتبه هم با اقتدار ولایت فقیه" افزود: امروز شهرک های موشکی  زیر زمینی  جمهوری اسلامی ایران  با آمادگی کامل با کوچکترین حرکت ناشیانه ای از طرف دشمن با دستور و اشاره مقام معظم رهبری (حفظه الله )مانند بمب بر سر دشمنان فرود خواهد آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha