پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فعالیت فرهنگی روحانیون و طلاب برای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده خراسان

حوزه/ هنرمندان مجتمع فرهنگی-هنری امام خمینی(ره) تئاتر «همسفر با پروانه‌ها»، جُنگ شادی و فیلم «دره شاپرک‌ها» را برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی به اجرا درآوردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مسئول مجتمع فرهنگی- هنری امام خمینی(ره) وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: از صبح روز پنجشنبه‌‌31 فروردین تا جمعه اول اردیبهشت، به سمت مناطق زلزله‌زده اطراف مشهد و دو روستای سرچشمه و دوقعله براشک از شهرستان فریمان عازم شدیم تا در آنجا برنامه‌هایی را که برای کودکان و نوجوانان این مناطق تدارک دیده‌ بودیم، اجرا کنیم.

مرتضی عطاریان خاطرنشان کرد: با اجرای نمایش تئاتر با عنوان«من گریه نمی‌کنم» که نمایشی کمدی- عروسکی است و اجرای یک جُنگ، سعی کردیم در یک بازه زمانی 2ساعته فضایی شاد و کودکانه برای کودکان زلزله‌زده این مناطق ایجاد کنیم که خوشبختانه این برنامه‌ها، به‌جز رده سنی کودک و نوجوان، با استقبال بیشتر اهالی روستا و خانواده‌های این عزیزان روبرو شد.

مسئول مجتمع امام خمینی(ره) با بیان اینکه گروه اعزامی، امکانات لازم برای اجرای این برنامه‌ها در فضای باز را نیز به همراه داشتند افزود: برنامه دوم ما نمایش فیلم سینمایی کودکانه «دره شاپرک‌ها» بود که حتی با بارش باران بهاری هم بچه‌ها در پناه میز و نیمکت‌های چیده شده در محوطه قرار گرفتند تا با اشتیاق به تماشای آن بشنینند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی مجتمع امام خمینی(ره) واقع در منطقه خواجه‌ربیع، برای حومه شهر و مناطق محروم مشهد ادامه دارد. این طرح با اجرای برنامه در مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی شروع شد و در ادامه قصد داریم تا در کنار این فعالیت‌ها، اهداف فرهنگی و هنری مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) را در حوزه فرهنگ رضوی ارتقا دهیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha