شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام انوری

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، برگزاری انتخابات را موجب تقویت مردم سالاری دینی و تقویت نظام دانست.

حجت ‌الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات از ارزش‌ های نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است که موجب استحکام و تقویت نظام و مردم سالاری دینی می شود.

وی با اشاره به شعار انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: استقلال، آزادی و جمهور اسلامی اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی ایران است، «جمهوری» و «اسلامی» دو واژه ای است که مکمل یکدیگر هستند و از الزامات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به شمار می روند و جدایی این دو پایمال کردن خون شهیدان است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با بیان اینکه انتخابات عامل اصلی برای اتحاد واژه جمهوری و اسلامی است، افزود: انتخابات، هدف اصلی حضور مردم در صحنه است و بعد از آن انتخاب فرد اصلح و تعیین جناح است، چرا که بنیاد این انقلاب کبیر به حضور مردم پای بند است.

حجت الاسلام انوری با اشاره به تبلیغات دشمن در جهت کم اهمیت جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق های رأی عنوان کرد: شرکت در انتخابات از اصل ‌های اساسی این نظام جمهوری است که باید مهم شمرده شود، شرکت در انتخابات پای بندی به قانون و تعیین معیارها و شاخص ‌هاست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha