شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی کاویانی

حوزه/ نخستین نمایشگاه و بازارچه فروش صنایع دستی و غذایی طلاب موسسه آموزش عالی بنت الهدی، از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نمایشگاه «ترنم دستان بارانی»، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاویانی، رئیس موسسه آموزش عالی بنت الهدی،با هدف معرفی صنایع دستی کشورهای مختلف و نیز عرضه و حمایت از تولیدات هنری طلاب خواهر غیرایرانی افتتاح شد.

خانم نیکوکلام، رئیس اداره فرهنگی موسسه آموزش عالی بنت الهدی با اشاره به برپایی این نمایشگاه خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان طلاب و نیز حمایت مالی از آنان، برای نخستین بار در موسسه بنت الهدی برپا گردیده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه طلاب خواهر غیرایرانی در 63 غرفه تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش قرار داده اند که 20 غرفه به تولیدات غذایی و 43 غرفه نیز به ارائه صنایع دستی از جمله نقاشی، خطاطی، روبان دوزی، مروارید دوزی، تابلوهای خطی و... می پردازند.

رئیس اداره فرهنگی موسسه بنت الهدی با اشاره به برگزاری دوره های کاربردی متنوع برای طلاب خواهر غیرایرانی، یادآور شد: در کنار دوره های علمی، فرهنگی و تبلیغی ، موسسه بنت الهدی دوره های کاربردی مهارتی را به منظور توانمندسازی طلاب در بخش هنری را برگزار می نماید که شامل بیش از سی رشته آموزشی از جمله خیاطی، قالیبافی، نقاشی، خطاطی و ... می شود. در واقع می توان نمایشگاه امروز را نتیجه برگزاری این دوره های آموزشی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha