جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب گفت: مسؤولان سياسى و مديران كشور، نبايد در برابر تهديد دشمن دچار ضعف و سستى شوند.

حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش در خصوص توجه هرچه بیشتر مسئولان ارشد کشور به مقوله اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در حال حاضر وضعيت اقتصادى و اجتماعى كشور به‌نحوى است كه مسئولان كشور بايد وجهه همت و توان خويش را براى تقویت اقتصادى کشور برای مقابله با دشمن و همچنین رسيدگى به وضعيت معيشتى مردم به‌كار گيرند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب تاکید کرد: بر همين اساس است كه رهبر معظم انقلاب شعار سالهاى اخير را عمدتا اقتصادى انتخاب كرده‌اند و تاكيد دارند كه علت انتخاب شعارهاى اقتصادى همين است كه "امروز ظرفيت اقتصادى در كشور يك نقطه كليدى و داراى اولويت است و لذاست كه من روى اين تكیه مى‌كنم. روى معيشت مردم تكيه مى‌كنم".

این کارشناس حوزوی به تشریح و تفسیر بخش دیگری از سخنان رهبری اشاره داشت و افزود: مسأله مهم ديگر موضوع انتخابات و اهميت و سلامت و گستردگى و امنيت آن بود كه مورد تأكيد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ايشان خاطرنشان كردند كه «همه بايد قدر انتخابات را بدانند. انتخابات بايد سالم، باامنيت و باگستردگى انجام بگيرد. ان‌شاءالله به توفيق الهى و علي‌رغم دشمنان همين‌جور خواهد شد و يك انتخابات گسترده، بانشاط، باشور و شوق و سالم و همراه با امنيت اتفاق بيفتد. اين براى كشور يك ذخيره خواهد بود و كشور را مصونيت خواهد داد».

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: نكته مهم ديگرى كه رهبرى بر آن تأكيد كردند اين بود كه دشمن بر روى ضربه زدن اقتصادى به كشور متمركز شده است و تصور مى‌كنند كه از اين طريق مى‌توانند مردم ايران را به زانو در آورد. اين تلاش موذيانه و برنامه جدى دشمن براى ضربه به ملت ايران بايد همت مسؤولان را دو چندان كند تا به مسائل معيشتى و مشكلات اقتصادى توجه ويژه داشته و تلاش و كار خود را چندين برابر كنند.

وی ادامه داد: يكى ديگر از محورهاى اصلى بيانات رهبر معظم انقلاب اين بود كه تهديد و ارعاب ازجمله ابزارهاى دشمن است كه از آن بهره مى‌گيرد و تلاش مى‌كند تا مسؤولان و مردم كشورهاى مخالف خود را با ترس مجبور به كار برای منافع مستكبرين كند. غالب اين تهديدها و تشرها توخالى و فاقد محتواست و در بسيارى از موارد دشمنان توان انجام تهديدهاى خود را ندارند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: البته نيروهاى مسلح چنان‌كه رهبرى بارها متذكر شده‌اند بايد كمترين تهديدها را نيز با قدرت پاسخ بدهند اما مسؤولان سياسى و مديران كشور و مردم نبايد در برابر تهديد دشمن دچار ضعف و سستى شوند زيرا دشمن همين را مى‌خواهد و بسياری از شگردهاى كارى دشمنان بر تهديد و ايجاد ترس مبتنى است.

 مدیر مدرسه  علمیه مطلع الفجر گیلانغرب گفت: يك فراز مهم از سخنان رهبر معظم انقلاب همين بود كه متذكر شدند كه كسى حق ندارد از جانب ملت شجاع و حاضر در صحنه‌ى ايران بترسد. اگر كسى مى‌خواهد در برابر تهديد دشمن و ارعاب او بترسد اين به خودش ربط دارد اما حق ندارد به نمايندگى از ملت ايران و در جايگاه مسؤولان ايرانى و يا از طرف مردمى كه خود شجاع هستند و در ميدان حاضرند و پوشالى بودن تهديدها را مى‌دانند، بترسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • af IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    0 0
    با سلام و خسته نباشید: در برابر تمام دشمنان قسم خورده نباید به هیچ وجه کوتاهی و اغماض کرد. مخصوصا راس تمام شیاطین عالم آمریکا جنایت کار و رژیم منحوس و پلید و غیر قانونی و کودک کش اسرائیل جنایت و آدمکش است . با تشکر فراوان