شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 414135
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
حجت الاسلام کیانی

حوزه/مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از تلفیق مأموریت فرهنگی و تبلیغی و همچنین مأموریت آموزشی و تربیتی در این موسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام  محمد کیانی، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل از تلفیق مأموریت فرهنگی و تبلیغی و همچنین مأموریت آموزشی و تربیتی در جامعه الزهرا(س) خبر داد.

وی با تاکید بر اهمیت مسائل تربیتی در کنار آموزش بیان داشت: تجمیع مأموریت آموزشی و تربیتی در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) ، منجر به اولویت‌دهی به برنامه‌های تربیتی خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها) خاطر نشان کرد: جامعه الزهرا(سلام الله علیها) موسسه‌ای آموزشی پژوهشی و در عین حال فرهنگی تربیتی است و اگر مسئله تربیت در این موسسه بیش از مسئله آموزش اهمیت نداشته باشد، اهمیت کمتری ندارد.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از ابتدای تصدی ریاست این موسسه، نگاه ویژه‌ای به مسائل تربیتی نسبت به سایر امور در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) داشته‌اند.

حجت الاسلام  کیانی با تاکید بر اهمیت جایگاه مسائل تربیتی اظهار داشت: تعریف موضوع تربیت و آموزش در دو معاونت مجزا، طبیعتا منجر خواهد شد بحث آموزش در راس قرار گیرد و بروز مشکلاتی در ارتباط با مسائل تربیتی و آموزشی را در پی خواهد داشت.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها) تصریح کرد: طبق پیشنهاد حجت الاسلام و المسلمین مدنی، به حسب تجربیات کسب شده در دنیا مبنی بر کنار هم قرار گرفتن مسائل آموزشی و تربیتی، طرح تلفیق این دو مأموریت ارائه شد تا معاون مربوط در تمامی مسائل آموزشی، دیدگاه تربیتی نیز داشته باشد.

وی در ادامه تلفیق ماموریت دو بخش فرهنگی و تبلیغی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) را نیز تشریح کرد و گفت: جامعه الزهرا(سلام الله علیها) دارای دو بخش مجزا با عنوان «معاونت فرهنگی» و «اداره کل تبلیغ» بود که در بسیاری از مسائل کاری و وظایف دچار هم پوشانی بودند و تجربه تلفیق ماموریتی این دو بخش در سایر نهادهای حوزوی، سالها تجربه شده بود بنابراین با پیشنهاد مدیر محترم جامعه و تصویب هیئت امنای جامعه الزهرا(سلام الله علیها)  مأموریت فرهنگی و تبلیغی تلفیق و از این پس تمامی امور فرهنگی تبلیغی زیر مجموعه یک فرد، مدیریت خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها) سپس به تودیع و معارفه‌های جدید در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییرات مأموریتی، سرکار خانم «زهره عزیزی» مدیر کل تبلیغ و سرکار خانم «معصومه ظهیری» معاونت تربیتی فرهنگی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از سمت‌های خود استعفا دادند و حجت الاسلام محمدرضا برادران  به سمت سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) منصوب شد.

وی همچنین عنوان کرد: اداره کل تربیتی نیز از لحاظ ماموریتی زیر مجموعه معاونت آموزش قرار گرفت و حجت الاسلام علیرضا حاجی زاده  که تا کنون مسئولیت معاونت آموزشی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) را برعهده داشت، از این پس مسئولیت تربیتی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) را نیز  عهده‌دار خواهد بود.

حجت الاسلام کیانی در پایان با اشاره به خدمات ارزشمند سرکار خانم ظهیری و سرکار خانم عزیزی در دوران تصدی مسئولیت معاونت تربیتی فرهنگی و اداره کل تبلیغ و ارتباطات، گفت: درجلسه شورای جامعه با حضور مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از زحمات خالصانه آنان قدردانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha