جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نفرات برتر مسابقه حفظ غدیر در یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد، معرفی جهانی غدیر و پیام های آن را از رسالت های امروز حوزه و روحانیت خواند و تصریح کرد: باید در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسملین محمد شمس، در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقه حفظ خطبه غدیر، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد، با تاکید بر ضرورت ترویج معارف غدیر، گفت: پیامبر اکرم(ص)در خطبه غدیر خم فرمودند: «فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ / پس پيام مرا تا روز قيامت هر حاضری به غائبان و هر پدری به فرزندش برساند».

مدیر حوزه علمیه یزد، معرفی جهانی غدیر و پیام های آن را از رسالت های امروز حوزه و روحانیت خواند و تصریح کرد: باید در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر اشاره کرد و افزود: این مسابقه از روز عید غدیر خم سال گذشته آغاز شد و با برنامه زمان بندی، طلاب روزانه هفت سطر از کتابی که به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفته بود را حفظ و در نهایت موفق به کل آن شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطر نشان کرد: بیش از 50 نفر از طلاب یزدی در این مسابقه شرکت کردند که 25 از آنها می توانستند با کسب نمره قبولی جوایزی را کسب کنند، اما در نهایت برگزاری مسابقه در فروردین ماه سال جاری، تعداد 17 نفر موفق به کسب رتبه شدند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha