جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۴ هزار و ده نفر از دوره‌های آموزشی قرآن تبلیغات اسلامی استان یزد بهره مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، در تبیین فعالیت‌های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال 95 گفت: در سال گذشته در مجموع 14 هزار و ده نفر از دوره‌های آموزشی قرآن کریم این اداره کل بهره مند شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، افزود: از این تعداد سه هزار و 847 نفر برادر و ده هزار و 163 نفر خواهر بوده‌اند که در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: دوره‌های آموزشی قرآن کریم در این اداره کل در قالب چهار عنوان برنامه آموزش عمومی قرآن کریم، آموزش قرآن کریم در سطوح متوسطه و تخصصی، آموزش تفسیر قرآن کریم و تربیت و تأمین نیروهای متخصص قرآنی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی افزود: در مجموع 987 کلاس و دوره تحت عناوین مختلف در قالب عنوان برنامه‌های ذکر شده در سال 95 در سطح مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان برگزار شده است.

وی بیان کرد: در بخش آموزش عمومی قرآن کریم 758 دوره و کلاس برگزار که در مجموع دو هزار و 967 نفر برادر و شش هزار و 963 نفر خواهر از آن بهره مند شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد : در برنامه آموزش عمومی در سطوح متوسطه و تخصصی قرآن کریم در مجموع 548 نفر برادر و دو هزار و 272 نفر خواهر در قالب 180 کلاس و دوره از این آموزش‌ها بهره مند شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی  با اشاره به برگزاری 38 کلاس در برنامه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم و 11 کلاس در برنامه تربیت و تأمین نیروهای متخصص قرآنی گفت: در مجموع یک هزار و 28 نفر از برنامه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم و 232 نفر از در برنامه تربیت و تأمین نیروهای متخصص قرآنی در سال 95 بهره مند شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت 58 موسسه قرآنی،19 خانه قرآن شهری و 71 خانه قرآنی روستایی در استان از همکاری‌های صورت گرفته در برگزاری این برنامه‌های تقدیر کرد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha