شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حامد نیکزادیان مشاور رئیس مرکز خدمات در امور استان ها

حوزه/ مدیر سفرهای استانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از سفر رئیس این مرکز به استان کرمانشاه و دیدار با اساتید و طلاب این استان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آقای حامد نیکزادیان با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی به استان کرمانشاه گفت: رئیس و مدیران ارشد مرکز خدمات، هفته آینده و در ایام مبارک ولادت با سعادت امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع) و امام سجاد(ع) از  نهم تا یازدهم اردیبهشت ماه به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد، این سفر اولین سفر در سال جاری، آخرین سفر در سال تحصیلی 96-95 است و آخرین سفر سال سوم سفرهای استانی است.

مدیر سفرهای استانی رئیس مرکز خدمات گفت: سفر به استان کرمانشاه پانزدهمین گام از سفرهای استانی رئیس مرکز خدمات است و از مهم‌ترین اهداف این سفرها می‌توان به زمینه‌سازی برای ایجاد یک حرکت علمی و فرهنگی در حوزه‌های علمیه اشاره کرد.
وی ادامه داد: به همین منظور مدیران و مسئولان ستادی مرکز خدمات در قالب گروه‌هایی به‌ تمامی مدارس علمیه استان سفر می‌کنند و ضمن دیدار با مدیران، اساتید و طلاب، از ممتازین تحصیلی این مدارس تجلیل به عمل می‌آورند.

 نیکزادیان بیان کرد: استان کرمانشاه دارای 14 شهر حوزوی و 35 مدرسه علمیه است که از این تعداد 23 مدرسه مربوط به برادران و 12 مدرسه مربوط به خواهران است.

وی در ادامه گفت: روزهای شنبه و یکشنبه گروه‌های اعزامی از سوی رئیس مرکز خدمات در قالب هفت گروه به مدارس علمیه سراسر استان اعزام می‌شوند و با طلاب این مدارس دیدار می‌کنند.
مشاور رئیس مرکز خدمات در امور استان‌ها با بیان اینکه معرفی جامع و کامل از مأموریت و شرح وظایف مرکز خدمات یکی از اهداف مهم این سفرها است، عنوان کرد: به همین منظور گروه‌های اعزامی گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات جدید این مرکز و همچنین نحوه آگاهی از این خدمات ارائه می‌کنند و سپس بروشورهایی که حاوی خلاصه‌ای از فعالیت‌های مرکز است بین طلاب توزیع می‌شود.
وی ابراز داشت: یکی از برنامه‌های این گروه‌ها بررسی نیازها و مشکلات طلاب استان از نزدیک است و پس از شنیدن سؤالات و مسائل مطرح شده، در جلسه‌ای گزارش این دیدارها به رئیس مرکز خدمات ارائه شده و تصمیمات لازم در همین جلسه اتخاذ می‌شود.
نیکزادیان تصریح کرد: نمایندگان اعزامی از سوی رئیس مرکز خدمات پس از برنامه پرسش و پاسخ در مدارس و پاسخ به سؤالات طلاب، در مراسمی از ممتازین تحصیلی، حافظین قرآن، مدیران، اساتید و عوامل اجرایی مدارس تجلیل می‌کنند.
وی گفت: شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع استانی و هویت بخشی، تقویت و ارتقا مراکز استانی در بین دستگاه‌های حوزوی، حاکمیتی و دولتی از دیگر اهداف این سفرها است و به همین منظور دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، مدیران مراکز حوزوی و مسئولان ادارات و مؤسسات دولتی مرتبط با مرکز خدمات، ازجمله برنامه‌های رئیس مرکز خدمات در این سفرها است.
سرپرست اداره کل امور استان‌های مرکز خدمات افزود: حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات یک شنبه شب وارد استان می‌شوند و در اولین گام نشستی بین رئیس مرکز خدمات و گروه‌های اعزامی برگزار می‌شود و سرگروه‌ها گزارش مأموریت خود را به اطلاع رئیس مرکز می‌رسانند.
وی ابراز داشت: برنامه رئیس مرکز خدمات در روز دوشنبه با حضور در گلزار شهدای استان کرمانشاه آغاز می‌شود و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، اساتید، مدیران و معاونان مدارس علمیه شهرستان کرمانشاه، تعدادی از شخصیت‌های حوزوی و دیدار با مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی در ارتباط با مرکز خدمات از دیگر برنامه‌های رئیس مرکز خدمات در این روز است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha