سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 414173
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
انتخابات

حجت الاسلام امیرنژاد، حضور در پای صندوق های رأی را شاخصه مهم انقلابی گری دانست و بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به شاخصه های گفتمان انقلابی گری گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، خود یک شاخصه مهم انقلابی گری است.

این کارشناس فرهنگی بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و ابراز داشت: باید به کسی رای بدهیم که دلسوز مردم باشد و احساس تکلیف کند و از ولایت و رهبری تبعیت کند.

وی خاطرنشان کرد: هر یک رأی مردم، با ارزش بوده و تیری زهرآگین و همانند موشکی به قلب دشمن است، بنابراین باید حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات داشته و طوری حرکت کنیم که در دنیا الگو باشیم.

حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به اینکه در سال‌ های گذشته بعضی مفاهیم با حساب و کتاب خاصی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، عنوان کرد: مثلا در بحبوحه فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری بصیرت را مطرح کردند یا پس از آن، بحث نفوذ مطرح شد و پس از آن نیز، بحث انقلابی ‌گری و انقلابی بودن از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که هر کدام از این مفاهیم در تقویت شاخصه های نظام اسلامی نقش موثری دارد.

این کارشناس فرهنگی گفت: باور و مشارکت در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی از ارکان های انقلابی بودن به شمار می رود که مساله انتخابات نیز مهم ترین شاخصه انقلابی گری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha