پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اردوگاه جوادالائمه(ع)

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی، اهتمام به دو مسئله نرم افزاری و سخت افزاری را از لوازم تحول آفرینی در حوزه علمیه دانست و گفت: حوزه خراسان در زمینه نرم افزاری گام های خوبی برداشته و کارهای مطلوبی آغاز شده که این امر می تواند در کنار توجه به عرصه سخت افزاری نتیجه و رشد سریع تر، بهتر و مطلوب تری را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مجموعه اردوگاهی در حال ساخت جواد الائمه(ع) گلبهار در ۴۰ کیلومتری مشهد در زمینی به مساحت چهار هکتار شامل مدرسه علمیه، مسجد و مجموعه آموزشی اردوگاهی ساخته می شود که شامل سالن اجتماعات، سالن های پذیرایی، سالن ورزشی، زمین های ورزشی روباز، مجموعه اقامتی و سایر امکانات مورد نیاز یک اردوگاه است که قسمت عمده آن تابستان افتتاح می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی چهارشنبه 6 اردیبهشت در حاشیه برگزاری جلسه شورای معاونان این حوزه از مجموعه اردوگاهی در حال ساخت جوادالائمه(ع) گلبهار بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور ساختمانی و عمرانی این پروژه قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه خراسان توجه به مسائل زیرساختی و امکانات سخت افزاری را مهم خواند و یادآور شد: حوزه علمیه خراسان با بهره مندی از این امکانات نسبت به برنامه ریزی های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و... در این گونه محیط ها اقدام و از فضای آن برای میزبانی از اردوهای علمی، آموزشی، فرهنگی و... طلاب سراسر کشور استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، اهتمام به دو مسئله نرم افزاری و سخت افزاری را از لوازم تحول آفرینی در حوزه علمیه دانست و ابراز کرد: حوزه خراسان در زمینه نرم افزاری گام های خوبی برداشته و کارهای مطلوبی آغاز شده است که این امر می تواند در کنار توجه به عرصه سخت افزاری نتیجه و رشد سریع تر، بهتر و مطلوب تری را به ارمغان آورد.

لازم به ذکر است، مجموعه اردوگاهی در حال ساخت جواد الائمه(ع) گلبهار در زمینی به مساحت چهار هکتار شامل مدرسه علمیه، مسجد و مجموعه آموزشی اردوگاهی ساخته می شود که شامل سالن اجتماعات، سالن های پذیرایی، سالن ورزشی، زمین های ورزشی روباز، مجموعه اقامتی و سایر امکانات مورد نیاز یک اردوگاه است.
انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha