چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 414197
۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
مبلغان

حوزه/ مسئول همایش بزرگ انس با قرآن کریم مبلغان از اجرای طرح های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور دانش افزایی و معرفت افزایی فعالان تبلیغی در ماه رمضان و ایام تبلیغی خبرداد.

حجت الاسلام حقیقت پور پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: یکی از مهمترین برنامه های سالانه دفتر تبلیغات، ایجاد فرصت های تبلیغی و اعزام مبلغان در ماه رمضان و محرم و سایر ایام تبلیغی است.

وی افزود: به منظور افزایش بهره وری تبلیغی می بایست، مبلغینی به تبلیغ اعزام شوند که هم دانش کافی را داشته باشند و هم به فنون و روش های تبلیغی مسلط باشند و هم با تسلطی که روی منابع دینی دارند، بتوانند بهره وری تبلیغ خود را در مناطق مختلف ارتقا دهند.

حجت الاسلام حقیقت پور تصریح کرد: توسعه فرهنگ انس با قرآن کریم یکی از مهمترین رسالت های فرهنگی نهادهای فرهنگی و تبلیغی و دینی در کشور است و به همین جهت نیز همایش انس با قرآن ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان در قم از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ساماندهی شد.

مسئول برگزاری همایش انس با قرآن مبلغان ماه رمضان تصریح کرد: این همایش از سوی معاونت تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برنامه ریزی شد و در آن 800 تن از مبلغان و مبلغان ماه رمضان به همراه خانواده های خود در یک برنامه کارگاهی آموزشی شرکت کردند و اصول و فنون ترویج فرهنگ انس با قرآن را فرا گرفتند.

وی گفت: در این همایش علاوه بر برنامه های فرهنگی و آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین  بهجت پور از اساتید قرآن در حوزه و دانشگاه به تشریح اصول فهم انس با قرآن و روش های نهادینه کردن فرهنگ انس با قرآن با محوریت تبلیغ پرداخت.

حجت الاسلام حقیقت پور اظهارکرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را برای دانش افزایی و معرفت افزایی مبلغان در نظر گرفته است که امیدواریم با افزایش این برنامه ها شاهد توسعه فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha