چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بصیرت

حوزه/ یک استاد حوزه، بصیرت و هوشیاری را نیاز امروز جامعه ایران دانست و آن را برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب ضروری برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد صادقی، امروز در نشست سیاسی طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، ضمن تأکید بر وجود بصیرت در شخصیت افراد جامعه، گفت: داشتن بصیرت وهوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان بسیار ضروری است.

وی با بیان این که جوانان باید هوشیار و با بصیرت باشند، چرا که وظیفه آنان خطیرتر از جوانان زمان جنگ تحمیلی است، گفت: حملات دشمن هنوز بر علیه ایران اسلامی تداوم دارد و از این رو همه آحاد ملت باید با توجه به توطئه های دشمن در این زمینه هوشیار و با بصیرت باشند.

استاد حوزه افزود: دشمنان دائما در حال برنامه ریزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و همچنان در کمین نشسته تا به بدنه انقلاب ضربه وارد کنند،  اما اگر مردم بصیرت کافی را داشته باشند می توانند جلوی این دشمنی هارا بگیرند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: در حال حاضر 38سال از انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان از همان روز های اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های فراوانی برای از صحنه خارج کردن جمهوری اسلامی داشتند اما با حضور آحاد ملت ایران ، رهبری ،و روحانیت  هیچ توفیقی برای دشمنان حاصل نشد.

استاد حوزه علمیه به برگزاری انتخابات در اردیبهشت اشاره کرد و بیان داشت:  دشمنان در تلاش هستند که حضور میلیونی ملت ایران را در پای صندوق های اخذ رای کمرنگ نمایند ولی این بار هم ملت ایران با حضور خود درس فراموش نشدنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha