پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شمس الدین احمدی

حوزه/ روحانیون و طلاب باید شاخص های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند و بدانند که اهمیت این کار همانند حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  این شهرستان با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری، به اجرای بیش از یکصد برنامه متنوع  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، در کاشان اشاره کرد و گفت: برنامه ها با زمان بندی دقیق آن انجام می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، با اشاره به اینکه روحانیون همیشه پرچم دارانقلاب بوده اند و این پرچمداری زمان و مکان نمی شناسد، افزود: همان طور نقش روحانیت در دوران انقلاب برجسته بوده است در دوران هشت سال دفاع مقدس ، تدوام و حفظ انقلاب اسلامی ایران نیز روحانیت همیشه پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه روحانیت با نقش آفرینی خود در دوران انقلاب شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، به وظیفه بسیار مهم و خطیر روحانیت در مقطع فعلی خصوصا انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رسالت روحانیت درمقطع فعلی، پرچمداری با حضور جدی و اثر گذار در تمام صحنه های سیاسی کشور خصوصا انتخابات پیش رو می باشد.

حجت الاسلام احمدی با  تاکید بر اینکه ائمه جمعه، جماعات، روحانیون، اساتید و محققین  وظیفه دارند برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای تلاش جدی کنند، ادامه داد: هر رأی که به داخل صندوق ها انداخته می شود، موجب استحکام، پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان می شود.

وی، با تاکید بر انتخاب اصلح در ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: روحانیون و طلاب باید شاخص های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند و بدانند که اهمیت این کار همانند حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: اگر روحانیون شاخص های درست را در معرض دید مردم قرار دهند، قطعا مردم هم در انتخاب اصلح دقیق تر خواهند توانست تصمیم بگیرند، گرچه مردم هوشیار، بصیر و زمان شناس هستند.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که رئیس جمهور منتخب باید نسبت به اسلام ناب محمدی تعبد داشته باشد و دین را با تمام ابعادش پذیرفته باشد، ابراز داشت:  رئیس جمهور آینده باید نسبت به ولایت فقیه تبعیت داشته باشد و فرامین ولی امر را اجرا کند، خدمتگزاری بی منت برای مردم باشد و اهداف، توطئه ها و شیطنت های دشمن را به خوبی بشناسد و توانمندی نسبت به اجرای ماموریت ها داشته باشد.

ویدر ادامه به تاکیدات مقام  معظم رهبری در دیدار با روحانیون اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند اگر حوزه های علمیه انقلابی باشند، ضمن اینکه انقلاب اسلامی  ایران بیمه می شود مردم هم انقلابی خواهند شد  .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha