سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دشتکی

حوزه/ حجت الاسلام دشتکی با اشاره به این که روحانیت تکلیف مدارانه عمل می کند، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام که دامن گیر کشور و جوانان این مرز بوم شده است، باید ما فعالیت های خود را در عرصه فرهنگ دینی افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، در جلسه شورای تبلیغ استان همدان گفت: ما باید همانند رهبر معظم انقلاب دغدغه های حوزه فرهنگ دینی را در جامعه داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: شورای تبلیغ استان باید به نوع بهتر و منسجم تر در رابطه با فعالیت های تبلیغی استان عمل کند، به صورتی که بین اعضای این شورا و نهاد های تبلیغی هماهنگی و انسجام و اتحاد نظر وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: تبلیغات اسلامی استان همدان سال گذشته بالغ بر 9700 نفر اعزام مبلغ در مناسبت هائی همچون ارتحال رهبر کبیر انقلاب، ایام فاطمیه، هفته ولایت، ماه مبارک رمضان، ماه محرم و دیگر مناسب ها داشته است.

 وی در ادامه افزود: خدمت به حوزه فرهنگ دینی بر دوش علما و مبلغین دین الهی است و اگر ما بخواهیم نگاه رهبر معظم انقلاب را در رابطه با دغدغه های فرهنگی با برنامه ریزی دولتی بسنجیم می بینیم که این برنامه ریزی ها و بودجه ها جواب گوی جامعه فعلی ما نیست.

وی با اشاره به عملکرد جهادی روحانیون استان، گفت: روحانیون در رابطه با خدمت به حوزه فرهنک دینی تکلیف مدارانه عمل می کنند و نه بصورت سازمانی و وابسته به دولت یا نهاد خاصی.    

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به برگزاری همایش های روحانیت در سطح استان، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی استان همدان سال گذشته 15 همایش روحانیت در سطح استان به غیر از کارگاه های آموزشی را برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود: در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای ماهیت فرهنگی و دینی است و عمده فعالیت های فرهنگی بر دوش علما و روحانیون و مبلغان دین الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در پایان با اشاره مسأله تهاجم فرهنگی، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام که دامن گیر کشور و جوانان این مرز بوم شده است، باید ما فعالیت های خود را در عرصه فرهنگ دینی افزایش دهیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha