پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یاسر مظاهری

حجت الاسلام مظاهری گفت: با توجه به آمارهای موجود، مرکز خدمات حوزه های علمیه ۵۴ خدمت شاخص را به خانواده های طلاب و روحانیون سراسر کشور ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری، شامگاه جمعه در همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون استان همدان، بیان داشت: یکی از رسالت های مهم مرکز خدمات این است که به خانواده های طلاب از جمله همسران و فرزندان آنها خدماتی نوین ارایه دهد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به فعالیت معاونت خانواده و امور فرهنگی در این مرکز گفت: این معاونت وظیفه دارد که به خانواده های طلاب و روحانیون خدمات ویژه و ممتازی را ارائه دهد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط خانواده های طلاب با مرکز خدمات حوزه، ادامه داد: برای اینکه ارتباط خانواده های طلاب با مرکز خدمات قطع نشود آنها می توانند به سایت مرکز مراجعه و از ویژه برنامه های خانواده با خبر شوند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان با اشاره به برگزاری کلاس های مهارتی و دانش افزایی برای خانواده ها، ابراز داشت: مرکز خدمات  همدان در نظر دارد در سطح تمامی شهرستان ها برای خانواده های طلاب و روحانیون کلاس های امور تربیتی، کارگاه های مشاوره و دیگر کلاس های مهارتی را برگزار کند.

وی در ادامه افزود: مرکز خدمات حوزه خادم خانواده های طلاب و روحانیون است، لذا از خانواده ها درخواست داریم که با حضور خود ما را در برگزاری این کارگاه ها یاری کنند.

حجت الاسلام مظاهری یادآور شد: با توجه به آمارهای موجود، مرکز خدمات حوزه های علمیه 54 خدمت شاخص را به خانواده های طلاب و روحانیون سراسر کشور ارائه می دهد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha