جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمپین مسلمانان اکلاهاما برای به چالش کشیدن اسلام‌هراسی

حوزه/کمپینی با شعار «مسلمان همسایه» در اوکلاهاما قصد دارد با به اشتراک گذاشتن داستان‌های منحصر به فرد مسلمانان، به مبارزه با اسلام‌هراسی برخیزد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از aboutislam، یک گروه حقوق مدنی مسلمانان در ایالت اوکلاهامای آمریکا، کمپین جدیدی برای مبارزه با اسلام‌هراسی تشکیل داده است.

برگزارکنندگان این کمپین از مسلمانان غربی خواسته‌اند با رجوع به آن‌ها، خاطرات، داستان پیشرفت‌هایشان در دنیای غرب و همچنین حوادث مربوط به اسلام‌هراسی را به اشتراک بگذارند.

شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) شعبه اوکلاهاما، فرصتی را برای مسلمانان آمریکایی ایجاد کرده‌اند تا روایت‌ها، خاطرات و داستان‌های تاثیرگذار زندگی‌شان را به اشتراک بگذارند تا به این طریق به مبارزه با اسلام‌هراسی و نژادپرستی برخیزند.

این کمپین با شعار «مسلمان همسایه» از تمامی مسلمانان خواسته است داستان‌های منحصر به فرد مربوط به جنبه‌های مختلف زندگی‌شان را بیان کنند.

این کمپین شامل مصاحبه، ساخت ویدئو، عکس‌برداری، وب‌سایت و همچنین تابلوهای تبلیغاتی است که در سراسر اوکلاهاما گذاشته خواهند شد. به علاوه نشست‌های عمومی برگزار شده و مردم فرصتی برای آشنایی با همسایگان مسلمان‌شان به دست خواهند آورد.

برگزارکنندگان بودجه‌ای مردمی با مبلغ 25 هزار دلار برای راه اندازی این کمپین از سوی جامعه مسلمانان در اختیار دارند.

در اطلاعیه آغاز این کمپین آمده است: ما داستان‌هایمان را تعریف می‌کنیم تا آنچه را که برایمان اهمیت دارد، از ورزش گرفته تا افتخارات مربوط به مشاغل را ابراز کنیم.

هدف این کمپین تغییر برداشت‌ها از مسلمانان آمریکایی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و ... است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha