پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدرضا سبحانی - امام جمعه موقت شهرستان کوهدشت لرستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) کوهدشت، با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، گفت: تعهد و تخصص دو ویژگی بارز برای انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان داشت: مهمترین دستاورد ملی و بین المللی حضور حداکثری مردم در انتخابات، ناامیدی دشمنان و دفع خطر و شر احتمالی آنان است.

وی با بیان اینکه تا مادامی که دشمن حضور گسترده مردم را در صحنه ببیند، ذره ای اجازه تعدی و تعرض به کشور را نخواهد داشت، افزود: اگر تاکنون دشمنان اسلام و انقلاب، نیات شوم خود را تعبیر نکرده اند، به واسطه حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه های مختلف نظام است.

امام جمعه موقت کوهدشت با اشاره به اینکه یکی از صحنه های مهمی که دشمن، حضور مردم را در آن رصد می کند، صحنه انتخابات است، گفت: برای یأس و ناامیدی دشمن، باید این حضور را همچون دیگر صحنه های حضور پررنگ نمود و با خلق حماسه ای پرشور و اصلح، خواب های دشمن را بی تعبیر گذاشت.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات، یکی از رسالت های مبلغان و طلاب است گفت: مبلغان تلاش کنند تا با برجسته نمودن اهمیت انتخابات، در هدایت مردم به سوی صندوق های اخذ رأی همتی والا داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت، در ادامه سخنانش، برشمردن ویژگی های انتخاب اصلح را از دیگر رسالت های مبلغان در ایام انتخابات برشمرد و گفت:مبلغان ویژگی های انتخاب اصلح را، از دیدگاه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و علماء برای مردم تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام سبحانی، همچنین، تعهد و تخصص را دو واژه مشهور برای انتخاب اصلح برشمرد و گفت: تقوا، امانتداری، تخصص و کارایی، از مهمترین ویژگی ها برای انتخاب فرد اصلح به شمار می رود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار تاریخ نظام می افزایند گفت: مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه با خلق حماسه ای ماندگار بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha