جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی

حوزه/معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان از برگزاری مراسم روز پاسداشت مقام استاد با سخنرانی حضرت آیت الله مظاهری خبر داد.

حجت الاسلام محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه»در اصفهان اظهار کرد:  همزمان با روز بزرگداشت  مقام شامخ استاد که مصادف با سالروز شهادت علامه شهید مطهری است، طبق سنوات گذشته مراسمی در مدرسه صدر بازار از سوی حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مراسم در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه با سخنرانی آیت الله العظمی مظاهری و  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: در این مراسم ی گزارشی از کنگره بین المللی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی» توسط دکتر رضایی که دبیر این همایش ارائه می شود.

وی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از همه اساتید حوزه علمیه برادران اصفهان، برخی اساتید حوزه  خواهران و اساتید جامعه المصطفی اصفهان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است که بالغ بر 500 نفر هستند.

حجت الاسلام جلالی همچنین از تجلیل و تقدیر از اساتید برتری که براساس ارزیابی تحصیلی و آموزش شایسته شده اند و تقدیر از تعدادی از طلابی که فارغ التحفیظ قرآن کریم شده اند به دست رئیس حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha