جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی

حوزه/ امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، با عشق به اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع)، انقلاب اسلامی را بنا نهاد، تصریح کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) تا پای جان ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نقی لطفی، ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیون استان ایلام، در محکومیت اهانت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: ماه شعبان، ماه جشن و شادی است، اما جشن مردم ولایت مدار استان ایلام به دلیل جسارت به حضرت امام رضا(ع) به عزا تبدیل ‌شده است.

وی با بیان اینکه با اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، قلوب ملت ایران به ویژه مردم ایلام جریحه دار شد، افزود: مردم ولایت مدار و انقلابی ایلام با ابراز انزجار نسبت به این اقدام زشت، بار دیگر مراتب عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در ایلام با تأکید بر اینکه ریشه مشکلات و فتنه‌ها از زمان دولت اصلاحات شروع شد، خاطرنشان کرد: راز و رمز استحکام نظام اسلام، معنویت و پشتیبانی امام معصوم(ع) است و پشتیبانی امامان معصوم از این انقلاب در قضیه طبس، دفاع مقدس و ... را می‌توان به‌ وضوح  مشاهده کرد.

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، با عشق به اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع)، انقلاب اسلامی را بنا نهاد، گفت: ما هرچه ضربه می‌خوریم از روشنفکران دین فروشی است که استراتژی جدایی دین از سیاست و تضعیف و در نهایت کنار زدن ولایت فقیه را دنبال می کنند.

 رئیس شورای حوزه علمیه ایلام  در پایان هدف از اهانت به سحت مقدس به امام رضا(ع)، ایجاد آشوب و تفرقه در استان ایلام دانست و گفت: مردم ولایت مدار ایلام هوشیار بوده و تا پای جان در مقابل اهانت به اهل بیت(ع) می ایستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha