جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 دهه مهدویت

حوزه/ همزمان با دهه مهدویت، نمایشگاه انتظار با همکاری طلاب و دانشجویان از سوی کانون فرهنگی ـ هنری آیت الله عبدالله شیرازی(ره) مشهد دایر می شود.

امیرحسین شقایق، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری آیت الله حاج سید عبدالله شیرازی(ره) مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در خراسان رضوی، اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک شعبان و ایام ولادت با سعادت امام زمان(عج)، نمایشگاه انتظار از سوی کانون فرهنگی هنری آیت الله حاج سید عبدالله شیرازی(ره) مشهد برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه طبق برنامه سال‌های گذشته کانون همزمان با دهه مهدویت و با همکاری جمعی از جوانان طلبه و دانشجو، در هشت غرفه در بوستان ملت مشهد دایر می‌شود.

مسؤول برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: «اقتصاد مقاومتی»، «مشاوره»، «رسانه»، «نمازیاوران»، «ایده پردازی»، «محصولات فرهنگی» ،«کودک و نوجوان»، «جوان» عناوین غرفه های نمایشگاه انتظار است.

شقایق افزود: برنامه‌های غرفه «مشاوره» در زمینه های خانواده، اصول تربیت فرزند، طب سنتی و اسلامی و غرفه «رسانه» شامل پخش فیلم‌ و کلیپ های جذاب است که نام و زمان اکران فیلم‌ها به زودی اعلام می شود.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری آیت الله سید عبدالله شیرازی(ره) مشهد ادامه داد: در غرفه «نمازیاوران» به آموزش نماز با شیوه های جدید و جذاب از سوی طلاب و در غرفه ایده پردازی شرکت کنندگان به ارائه ایده برای فراهم آوردن زمینه‌های ظهور می پردازند.

به گفته وی معرفی کالاهای ایرانی با کیفیت به مردم و نمایش کالاها در غرفه «اقتصاد مقاومتی» صورت می گیرد.

مسؤول برگزاری نمایشگاه انتظار خاطرنشان کرد: مسابقه، نقاشی، بازی، فوتبال دستی، دارت، تیر و کمان از جمله برنامه‌هایی است که در غرفه‌های کودک، نوجوان و جوان برگزار می‌شود.

وی در این راستا از فعالان فرهنگی، روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان طی فراخوانی جهت همکاری در این امر مهم و خداپسندانه، دعوت به عمل آورد و افزود: افراد در صورت هرگونه آمادگی در هر زمینه‌ای با شماره تلفن  09374327561 تماس حاصل نمایند.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری آیت الله سید عبدالله شیرازی(ره) مشهد یادآور شد: نمایشگاه انتظار با هدف بزرگداشت دهه مهدویت از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت، مصادف با پنجم تا نیمه شعبان از ساعت 17 تا 22 میزبان اقشار گوناگون مردم است./

انتهای پیام/ ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha