جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی-مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در تجمع طلاب و روحانیون ایلام، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستند و اجاز نمی دهند کمترین اهانت و جسارتی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین وعد مرادبیگی، ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیون استان ایلام در محکومیت اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در یکی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، که در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) برگزار شد، با تبیین جایگاه اهل بیت(ع) در نظام خلقت، اظهار کرد: خداوند در نظام هستی، خلقت را با اهل‌بیت (ع) شروع و ختم می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه اگر اهل ‌بیت (ع) نبودند، نظام خلقت به هم می‌خورد، افزود: شخصی از ایلام کلام ناپاکی گفته که قلوب همه مردم را جریحه‌ دار کرده و این اقدام حق‌الناس است که باید جوابگو باشد.

وی با اشاره به اینکه ایلام قدمگاه دفاع مقدس بوده و شهدای بزرگی برای دفاع از این آب ‌و خاک فدا شده‌اند، افزود: ایلام دروازه ورود به عتبات عالیات است و در ایام اربعین مردم ولایت مدار این استان میزبان میلیون‌ها زائر امام حسین(ع) هستند و جای تاسف بسیار فراوان دارد که یک نفر با اهانت به ساحت اهل بیت(ع) و امام رئوف حضرت رضا(ع)، این گونه حیثیت استان را لکه‌دار کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، تمسک به اهل بیت(ع) را رمز سعادت دنیوی و اخروی دانست و گفت: مقام و موقعیتی که با اهانت به ساحت ولی نعمت شیعیان حضرت امام رضا(ع) به دست بیاید، مقام نیست، بلکه ذلت و پستی است و همین افراد بودند که در فتنه 88 و در روز عاشورا به حضرت سیدالشهدا(ع) اهانت کردند که با خشم و نفرت ملت عزیز ایران روبرو شدند.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان بر رعایت اصول اسلامی و خطوط قرمز دینی در تبلیغات انتخاباتی، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستند و اجاز نمی دهند که کمترین اهانتی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha