جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول حرم حضرت زینب(س) محسن حرب

حوزه/ "محسن حرب" مسئول حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) در سوریه تاکید کرد: عتبات مقدسه نقش بزرگ و فعالی در مبارزه با افراطی گری امت اسلامی دارد و یک منبر عمومی برای مردم و به ویژه مسلمین است و تلاش می کند تا این نقش بزرگتر و قوی تر شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "محسن حرب" مسئول حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) در سوریه در حاشیه دومین همایش عتبات مقدسه در آستان مقدس حسینی تاکید کرد: عتبات مقدسه نقش بزرگ و فعالی در مبارزه با افراطی گری که امت اسلامی دارد و یک منبر عمومی برای مردم  و به ویژه مسلمین است و تلاش می کند تا این نقش بزرگتر و قوی تر شود.

حرب گفت: وجود همایشی که عتبات مقدسه در جهان اسلام را یک جا جمع کند، از دیرباز آرزوی ما بوده است تا در جهت خدمت زائرین و ارتقای خدمات در بالاترین سطح، بین عتبات ارتباط حاصل شود و تجربیات رد و بدل شود.

وی در خصوص پروژه های خدماتی آستان مقدس حسینی گفت: این پروژه ها بسیار بزرگ و عظیم است و برای آستان مقدس حسینی عجیب نیست چرا که صاحب آن امام حسین (علیه السلام) است.

حرب هم چنین افزود: این پروژه ها با زیبایی، نظم بالا و سیستماتیک بودن و خدماتی که به زائرین ارائه می دهد، هوش را از سر من برده است.

شیخ نبیل الحلباوی امام جماعت حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها)

شیخ نبیل الحلباوی امام جماعت حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها) هم گفت: ما با اقتدا به اهل البیت (علیهم السلام) تلاش می کنیم تا به تمامی مسلمانان و بلکه به تمامی بشریت خدمت کنیم.

وی افزود: هدف نشست عتبات مقدسه، خدمت به تمامی مسلمین و بشریت است؛ چرا که آن تفکر اسلام ناب و توحیدی را می گستراند همچنانکه پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) و اهل البیت (علیهم السلام) به آن دعوت می کردند؛ به همین دلیل این همایش بسیار اهمیت است.

شایان ذکر است که فعالیت های این همایش از چهارشنبه گذشته با شعار "حقوق زائرین امانتی است بر گردن ما" در صحن شریف امام حسین (ع) آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha