جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی نژاد معاون تولیت حرم حضرت معصومه

حوزه/ حجت الاسلام حسینی نژاد گفت: وجود همایشی که عتبات مقدسه در سرتاسر جهان اسلام را جمع کند، امری بسیار مهم است و موجب تبادل تجربیات و ساز و کارها بین مدیرت عتبات مقدسه برای خدمت بهتر به زائرین می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسینی نژاد معاون تولیت حرم حضرت معصومه (س) در حاشیه مشارکت در دومین همایش عتبات مقدسه به سرپرستی آستان مقدس حسینی و مشارکت عتبات مقدسه در ایران، عراق و سوریه  گفت: وجود همایشی که عتبات مقدسه در سرتاسر جهان اسلام را جمع کند، امری بسیار مهم است و موجب تبادل تجربیات و ساز و کارها بین مدیرت عتبات مقدسه برای خدمت بهتر به زائرین می شود.

حجت الاسلام حسینی نژاد در خصوص نقش عتبات مقدسه در تحکیم وحدت امت اسلامی گفت: وحدت و نپذیرفتن افراطی گری و نژاد پرستی از اموری است که تمامی مسئولین عتبات مقدسه بر آن اجماع دارند و تلاش می کنند تا عتبات مقدسه در پایان دادن به تروریسم، افراطی گری و تفکر داعشی مشارکت داشته باشد.

شایان ذکر است که فعالیت های این همایش از چهارشنبه گذشته با شعار "حقوق زائرین امانتی است بر گردن ما" در صحن شریف امام حسین (ع) آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha