سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرستان پلدختر، از برگزاری نشست های انتخاباتی با موضوع انتخاب اصلح در این مدرسه خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت و ضرورت تبیین ویژگی های انتخاب اصلح در جامعه گفت: برای کمک به انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، نشست های بصیرتی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در راستای تبیین معیارهای  انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب با بهره گیری از دانش مورد نیاز در این نشست ها، ویژگی ها و کارکردهای انتخاب اصلح را برای تبلیغ در بین مخاطبان فرا می گیرند، افزود: مبلغان و طلاب با نقش آفرینی پیرامون انتخاب آگاهانه و اصلح در ایام انتخابات، به روشنگری و بصیرت افزایی افراد جامعه کمک می کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرستان پلدختر همچنین از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع آسیب های فضای مجازی در این مدرسه خبر داد و گفت: در این کرسی ها که با حضور طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد، ضمن بیان کارکردهای مثبت فضای مجازی، آسیب ها و خطرات، این فضا نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha