چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورودی مدارس علمیه استان جمعه همین هفته (۱۵ اردیبهشت) با شرکت ۲ هزار داوطلب خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه استان، در سه مقطع پایه نهم (دوره اول متوسطه) و دیپلم و کاردانی، روز جمعه همین هفته (15 اردیبهشت) در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی حوزه خراسان شمالی از 15 بهمن سال گذشته تا 9 اردیبهشت امسال ادامه داشت که طی این مدت بیش از 2 هزار نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از تا 15 اردیبهشت کارت ورود به جلسه آزمون خود را از سایت مدیریت حوزه علمیه خراسان به نشانی http://hozehkh.com  دریافت کنند.

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه زمان اعلام نتایج آزمون هم هشتم خرداد سال جاری است که متقاضیان می‌توانند از نتیجه آزمون خود اطلاع یابند، گفت: زمان انجام مصاحبه از قبول‌شدگان در آزمون کتبی نیز 28 خرداد خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، زمان اعلام نتایج نهایی پس از مصاحبه را بیستم تیر ماه امسال عنوان کرد.

وی به شرایط متقاضیان معافیت از آزمون نیز اشاره کرد و گفت: متقاضیان داراي مدرک پايه نهم و دهم (دوره اول متوسطه) با معدل 18 و بالاتر و ديپلم و كارداني با معدل 17 و بالاتر و همچنين متقاضيان داراي مدرك كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري با حداقل معدل 12 و حافظان كل قرآن کریم از حضور در آزمون كتبي معاف هستند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha